Alltid har förändras men du finns ändå kvar i mitt hjärta!

Hallou! :)

Nu sitter jag och kollar på tv ppå något tråkigt program. idag har man varit hemma från skolan
för jag har inte mått så bra. Ska nog inte gå till skolan imon heller men fåse hur jag mår.
Innan här så var grannarna här hos oss och gratulerade Pappa för han har fyllt år.
Hoppas alla har haft ett bra Påsklov för det har jag iallafall haft. 


Imon blir det väl att bara ta det lungt beror på hur jag mår imon. Sorry men detta blev ett
väldigt kort inlägg.

Ses Hejdå// Amandaa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0