Du är hos mig, bara att jag inte kan se dig!





Hejsan! :)


Nu har man precis kommit hem från Sweet och det var roligt, idag har man varit med Emma & Emma,
och vi gjorde inte så mycket mest bara skrattade. imon blir det väl att bara ta det lungt kankse göra lite
läxor eller det är ju bara en läxa, Men sen kanske jag ska på Kören men det är inte säkert för jag kommer
säkert att vara jättetrött så fåse, Men imon blir det iallafall att Plugga. Sen efter det så blir det att bara ta det
lungt.              Sorry men detta blir ett kort inlägg.



Men vi hörs/ses 


Kommentarer
Moa

Vad fin du är Amanda!! <3333

2012-04-25 @ 19:33:45
URL: http://spaxochmoa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0