GLAD PÅSK :)

Hej hopp alla kycklingar :)
Nu sitter jag och fixar lite bilder jag tyckte att det behövdes :)
Idag är det påskafton och det är ju super kul !
jag ska inte gör en liten sak idag så det blir ju inte något speciellt
Det känns ju ganska konstigt att äta "påskmat " när det är snö ute, hahaha

Men ha den bästa påsken ! :)
PUSSOCHKRAM ;*


Här kommer lite bilder på mina fiskar :)

 



en bild på kvällen med tjejorna :)
 


Och sist men inte minst en bild på muffinsarna jag och amanda gjorde och en på när vi gav varandra påskägg:)

    


//// Emmmmma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0