Glad Påsk! :)

Hallou på er

nu sitter jag i soffan och inte gör så mycket,idag har jag haft det jätteroligt, idag har man
varit hos min mormor och ätit god mat och sen fick vi efterrätt och den var ännu godare
än maten för det var mormors Kladdkaka. och sen har man varit med Emma idag och vi
hade också roligt, det brukar vi ha när vi är.
Imon: imon är det Påskafton och då kommer vi få gäster på kvällen. Annars ska man kanske
bara ta det lungt fast jag måste städa för mamma jobbar så det blir min uppgift imon.
Hoppas alla ha haft ett bra Påsklov för det har jag iallafall haft. Men nu kan jag inte blogga mer
idag, men det kanske kommer lite imon fåse fall jag hinner med allt städande! :)

GLAD PÅSK!!!!!!! // Amandaa! <3


Kommentarer
mathilda

låter trevligt!



i länken nedanför står en instruktion, lämna gärna en kommentar på hur många påskägg du får, ska ta reda på om mina föreldrar är snåla eller inte ! :)

glad påsk ! :)



http://ccutesmile.blogg.se/2012/april/antal-agg.html

2012-04-07 @ 10:53:13
URL: http://ccutesmile.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0