Love is in the air (a)

Tjabba tjena !
Nu sitter jag här och väntar på att Amanda ska komma hem för hon
har varit ute och ätit ute med sin familj medans jag har tränat.
Imon ska jag va me amanda, jag ska nämligen sova över hos snyggingen

Igår va jag i ullared med min mamma och min syster jag köpte så mycket så
att jag inte kan lägga ut bild på allt, haha...
Men i förra inlägget så skrev jag att jag ville tacka min mamma och min pappa
för fiskarna men den jag vill tacka mest är min ÄLSKADE SYSTER ! ♥

Men nu kommer Amanda snart :)
Ha det bästa påsklovet ever !
PUSSOCHKRAM ;*
// emmmmma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0