Baby you light up my world like nobody else ;*

Heeeeej !
Nu ska jag äntligen göra ett inlägg ! 

Dagen har sett ut så här: Jag har varit med amanda och vi kände för att baka så vi ställde oss och började göra lite muffin som bliv super ! jag har tyvär inte några bilder men det har amanda så dom kommer nog upp sen !
Sen gick vi till amanda och då kollade vi på tv, målade naglarna och lite annat !
Sen skulle amanda iväg vid sex så jag hjälpte amanda och hennes lillasyster med deras hår,jag gillar att hålla på med hår.
Så det har varit en bra dag ! snart så ska vi äta tacos och kolla på melodifestivalen och spela lite spel ! :D

Imorgon så ska jag göra jätte mycket så jag kanske inte bloggar så mycket imon !
Och sen vill jag säga ett stort grattis till

ULRIK MUNTHER !!!!!! GRATTIS ! <33333333

Hihi 
här kommer One Direction för jag gillar typ dom ! (mest Liam) ;)
http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e 




PUSSOCHKRAM!!// emmmma ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0