Du har ett liv, så lev ditt egna och ingen annans!

Heejsan svejjsan nu sitter jag i soffan och kollar på ishockey med mamma och pappa!
Jag var precis ute och åkte skridskor i dag igen men utan amanda :(

Idag:
idag har jag tränat med världens bästa lag, jag har varit me Amanda och som sagt åkt skridskor.
Jag och amanda hade jätte kul idag! men vi har ju alltid kul.

Det känns väldigt skönt att slippa tänka på skolan, läxor och prov att man bara kan lägga det åt sidan.
Imorgon ska jag åka till stan me mamma och syrran ska bli JÄTTE kul.
jag är på jätte shopping humör! så det kanske kommer några bilder på någon tröja imon
vi får se:D
Hoppas ni har haft en bra dag och kommer få en trevlig kväll! :)
PUSSOCHKRAM ;*
//// emmmmmaaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0