En bra dag!

Hejsan svejsan;*
Nu så sitter jag och Amanda med varsin dator i knät och ska snart sova...
Innan kollad vi på melodifestivalen och ULRIK MUNTHER GICK VIDARE HAN ÄR BÄST! :D
Jag hejjaade på honom och ni kan inte fatta hur glad jag bleb när dom sa
: Nummer ett Ulrik Munther soldiers 
Jag bara hoppade av glädje...

Jahop men imon så blire att va me Amanda, träna och chiiillllaaa!
Detta blir inte så långt inlägg men jag bar tvungen att skriva något...
SÅÅÅ SNYGGG!!! PUSSOCHKRAM! //emmmmaaa Ps: ett stort GRATTIS till Ulrik som gick vidare till final!!! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0