En heldag med emmmma ! ;*

Hejsan ;*
Nu sitter jag framför datan som vanligt fast inte me emma.
Jag känner att jag behöver skriva ut mig lite hehehe..
Idag så har jag varit me Emma vi har fotat väldigt mycket som jag sa i förra inlägget !
Vi har haft jätte kul !
Innan för typ en halv timme ssen så satt vi och kollade på beck och åtpopcorn hihi.
Super mysigt ! :D
sorry för att jag inte bloggade igårmen jag var verkligen super duper trött ich orkade inte
+ att jag inte hade något att blogga om !
Jag känner att det ärganska  onödigt att blogga om juag inte har något att skriva om !
Men jag gjorde lite vofflot igår på alla hjärtans dag kommer bilder sen.
Imon blire att åka iväg me emma och sen blire träning med världens bästa lag ! 

Här kommer lite bilder på mina vofflor:







Det va några bilder.. !
Ha det bäst PUSSOCHKRAM!!! ;*
// emmmmmmaa  !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0