En heldag på A6! :D

Hejhej sorry att jag inte har bloggat idag men det har varit en heldag på stan me mamma och syrran.
Jätte mysigt.
Först så shoppade vi joggingskor till min syster och sen så shoppade vi llite kläder.
Sen gick vi och åt på dragon.
Jag har haft en underbar dag och imon har jag inget planerat men man kanske hittar på npgot skojjigt imon me.

Nu blir det lite bilder! är helnöjd med shoppandet!
Dagens outfit. 
Linne: JC
Jenasleggings: JC
Stickad pippitröja: från älskade mormor!


Tjocktröja från intersprt :)


Skjorta från H&M! 


Stickad tröja från H&M!


Ett pannband till forbollen från stadium!


En bild på allt och jag är super nöjd! :DD

PUSSOCHKRAM // emmmmaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0