Förlåt !

Hejsan svejsan dom andra inläggen försvann så jag testar en sista gång annars struntar jag i det !

Som ni ser i rubriken så vill jag säga förlåt för att jag och amanda inte bloggat så mycket denna veckan men jag/vi har haft väldigt mycket i skolan ovc hemma (inget dåligt )
Men nu ska vi bli bättre !
Vi har kagt ut bloggen som status på fb eftersom vi får fler läsare då ! men det vore kul om ni kollade på bloggen endå !
orkar inte allt jag gjort under veckan men jag kan skriva vad jag har gjort idag !
idag har jag varit på inomhus cup skit kul ! vi kom trea och jag gjorde iallafall 1 mål :D
och så har jag varit me amanda och varit på en tonnårs grej.
Nu är jag me amanda och vi sitter framför varsin data ! haha som vi alltid gör !

imon blire att va me amanda och kööör ! :) do re mi fa so la do... 
Ha de gööötttt ! 
PUSSOCHKRAM ! ;* 
// emmmma ! 


Kommentarer
MIRA

Hade sjukt kul igår på cupen ja :)

2012-02-26 @ 12:15:07
URL: http://miralindberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0