Förlåt!

Hejsan! :)
Förlåt att jag inte har kunnat blogga så mycket men har haft mycket att göra, så har inte
kunnat göra det. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv med mamma och hanna, för pappa håller
på att renuvera.Innan idag har jag och Emma varit på en kör, och sen när jag kom hem så
gick jag upp och duschade. idag har ajg varit med Emma och vi bakade lite och sen spelade vi
spel med hennes familj, vi vann ibland och ibland förlårade vi och det var inte kul alls.
Imon blir det att gå till skolan och ha många lektioner och det är inte kul, men sen blir det väl
att ta det lite lungt tror jag, på kvällen ska jag nog gå på scouterna.
Hejdå puss!//Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0