Först skoldagen! :*

Hejsan! :)
Första dagen iskolan det suger, man var trött när man skulle gå upp jag tror att
alla var lika trötta idag. Men som tur har vi inga läxor tror jag inte men vi har prov, och
vi ha på torsdagen matteprov och sen har vi nog soprov någon gång. Nu sitter man och
kollar på Familjen annolunda det är rätt roligt.
Imon bli det väl inte att göra så mycket mer än att gå till skolan, och sen efter det blir det
väl att slappa och göra lite läxor.
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har inte hunnit att göra det. Har varit på min
mammas jobb och sen skulle jag,pappa och hanna handla jag det tycker jag är kul ibland
och ibland inte.
Ha en bra kväll/Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0