Första dagen i skolan !

Hejhej !
Nu sitter jag här i soffan och lyssnar på one direction dom är så bra! :D
Ganska skönt att man knappt inte ha några läxor ! :) hihi.. jag hatar käxor !
Imon blir det skola och tandläkaren, efter skolan blir det att ta det lugnt och kanske öva lite til svenska provet som vi har på fredag! sen efter det så blir det att gå på teater ( asså min teater lektion )

Sorry att jag inte har bloggat idag men jag har varit me Becca och vi bakade och tog lLITE kort och då var det verkligen lite det va inte alls många det blev ett bra på henne (enligt henne) och fyra på mig men det blev typ ingen riktigt bra på mig så det är inte ens värt att lägga upp. hehe...
Sen bakade vi lite också. Vi bakade Kanel kaka (eller va det hätte ) men jag tror dom blev goda det kanske kommer upp en bild sen ! fick med mig några hem ! Mums :D

Men nu kommer snart min underbara mamma hem ! så nu ska jag koka kaffe ! haha ! :D

Ha det BÄST ! <3

PUSSOCHKRAM !
/// emmmmma ! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0