GodKväll! :* <3

Hejsann, Hejsann! ;)
Nu sitter man i soffan hos min Mormor och ska kolla på Kontoret med Ove sundberg
undrar fall det är kul eller inte?
Idag:
Idag har man varit med Emma och vi hade jättekul jag kollade på hennes träning!
Hoppas ni alla har haft en bra dag!
Igår kollade jag och emma på melodifestivalen och sen gick ju Ulrik Munther vidare
och då började emma skrika och jag bara skrattade, för hon blev så glad! Jag blev väl också
glad men jag skrek inte så mycket som hon gjorde, Jag trodde att jag skulle kissa på mig så mycket
som jag skrattade! <333
Nu sitter jag här och är jättetrött i mormors soffa jag typ håller på att somna!
Men har iallafall haft en jättebra helg med Emma vi har haft rolig och mycket skratt har det kommit
både från mig och emma!
men kanske inte kan blogga så mycket nu men hoppas alla får ett bra Sportlov! <333 :**
Hejdåå // Amandaa! :) <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0