GodKväll! :* <3

Godkväll! :*
Nu sitter man här och har precis kollat på film med familjen kom just inte på vad
den hette men stunt samma, idag har haft en underbar dag men Mamma, Hanna min
lillasyster pappa och min mormor det har varit jättemysigt!
Idag:
idag har jag och Mamma och hanna varit på stan men jag shoppade ingenting nästan som
vanligt, men sen gick vi och fikade på bernads ett bra ställe.....
Imon:
imon ska man väl träffa kusinerna och min mormor igen och hoppas det kommer att bli
en bra dag imon med som det blev idag iallafall...
Jag har varit trött hela dagen nästan och det är jag ju nu med, men man kan ju inte gå och
lägga sig än det är lite tidigt tycker jag. Men nu hinner jag inte blogga så mycket idag men det
kanske bli mer imorgon istället.
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG! :) <33

Godnatt // Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0