GodKväll! :* <3

GodKväll alla! :) <3
Då sitter man här framför datorn och inte har någonting att göra knappt,
ska man snart äta lite och sen kolla lite på tv!
det kom precis ett rådjur in på våran trädgård och jag blir rädd som vanligt!
Snart är det Sportlov och det längtar ju ALLA till, på onsdagen kommer det vara Nationella på iskolan och
det kommer jag aldrig orka att göra inte innan Sprotlovet, alla kommer säkert att vara trötta några dagar innan
Lovet, det kommer jag iallafall att vara! :* <3
Hoppas att ni har haft en jättbra helg för det har jag iallafall, jag har varit med Emma L och vi hade jättroligt! :)<3

GodKväll Tjadå / Amandaa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0