Godmorgon ! :*

Hejsan på er !
Jag och amanda ligger i sängenmed varsin dator som vanligt hahah...
Idag så ska jag och  manda göra massa skoj !
Kanske kommer upp lite mer sen ! för vi har typ precis vaknat ! så man är ju lite trött :)
Idag: så ska jag vara med amanda och vi ska kolla på film och lite sånt sommamn brukar göra och så ska vi skratta mycket också för det gör vi alltid !
Imon: så blir det att ta det lite lugnt men samtidigt som jag ska göra 1000000000000 saker tilll !!!!¨
och på måndag såp börjar skolan -.- VILL VERKLIGEN INTE !!!! -.-
Men ni får ha det bäst så bloggar jag mer sen ! <3
PUSSOCHKRAM! ;*
Ps:har tyvär inte någon bild på denna datorn men men !
/// emmmmmma !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0