Hos mormor! :*

Hejsann! :)
Nu sitter man här igen i mormors soffa och ska snart kolla på halv åtta hos mig och
efter det blir det väl mästerkockarna. sen blir det väl bara att slappa lite framför datorn.
har precis ätit lite värma mackor (Gott). jag är as förkyld det är inte kul, det bara rinner
från näsan på mig jag hatar det.
Idag:
idag har man inte gjort så mycket, kom för en stund sen
hem från min moster som jag har varit hos, min kusin och några andra
är i fjällen och då har min morster och dom han om dom hus och då hade dom ödlor och
dom var jätteäkliga jag hatar ödlor.
Imon:
imon ska man nog inte göra så mycket, ska spela lite spel med mormor och min lossas morfar
och sen ska man nog bara slappa lite. Jag är alltid trött på kvällarna och det är jag nu med det
är inte kul när man är det! :( <333
Ses Hoppas det blir en bra kväll// Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0