Jag har otur i spel betyder det att jag har tur i kärlek då?



Hejhej ja som ni ser på rubriken så har jag spelat spel med mamma, hehe det gick inte så bra.
Vi spelade ett spel som heter melodifestivalen och då ska man göra lite olika saker t.ex sjunga, svara på frågor, känna igen personer ich gissa låtar.
och då skulle jag sjunga men jag fick bara massa gammla låtar hela tiden från typ 1960 det va inte kul asså
"svartvita" sen hade vi kört klart och mamma vann (såklart) då sa jag att jag skulle sjunga refrängen en gång till och då sa jag såhär:
- Blir det en svartvit nu slår jag söner tv:in...
gissa vad det blev jo det blir en svartvit från typ 1959 hmm.. kul?
neee men tv:in är ialla fall hel.

Idag så blir det nog en dag där jag bara tänker CHILLA!!!!!!
bloggar nog mer sen PUSSOCH KRAM

ps: glada alla hjärtans dag <3


// emmmmmaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0