Kärlek kommer inte av sig själv, du måste hitta den !

                                         Haallllloouu !
Nu sitter jag i soffan me pappa och kollar på hv !
Jag älskar hv dom är bäst !  Och ett stort tack och R.I.P till stefan liv !
Han var verkligen nummer 1 och sveriges KUNG ! <3

Idag vet ni ju som har läst innan att jag har varit på stan med Emma och nu har jag tränat !

Imon kommer nog min syster hem en sväng och då ska vi umgås kommer bli super mysigt och kul !
Och så ska jag ta det lite lugnt känns inte särskillt bra att det bara är en helg kvar !
Jag vill inte gå till skolan det är verkligen inte något jag orkar med just nu !

Idag så känns det lite som om jag måste börja göra lite längre inlägg men kanske inte endå för man orkar inte läsa för mycket på en gång !

Som ni kanske har hört ganska många gånger så gillar jag inte skolan så mycket, eller jag gillar mmina kompisar och sånt men jag gillar INTE alla prov och läxor man vill bara stryka lver dom LÄXOR OCH PROV !
åhåå det kändes skönt. Hahaha...
Ha det BÄST ! <3
PUSSOCHKRAM // emmmmma ;*



Kommentarer
Sandra

Vi kan fota imorgon du och jag ;)

2012-02-16 @ 22:21:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0