Melodifestivalen nästa!

Hejhej just nu sitter jag framör tv:in me familjen och ska snart gå ner till vip och köpa godis för snart är det ju melodifestivalen! men jag vet inte riktigt om jag orkar godis men det är ju gott så man kan ju inte motstå ;)

Men jag vet inte riktigt om jag ska kolla på hela det börjar ju bli lite långtråkigt men man måste ju kolla på
the moniker hehe.. 
Hoppas att han går vidare. idag ska jag nog inte blogga mer för  jag har ju bloggat ganska mycket idag men det känns som endel inlägg är väldigt korta menmen..

Jahopp Godiset kallar hejsvejs! 
///// PUSSOCHKRAM EMMMAA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0