Rolig kväll! :)

Hejsann! :)
Äntligen är man hemma från grannen!
Idag har man varit med Emma först var vi hemma hos henne och vi kände för att
baka lite så vi gjorde fina muffinsar, men bilderna på dom kommer mer imorgon.
Emma gillar ju och fixa hår så hon fick fixa mitt och min lillasysters hår ikväll innan vi skulle
till mina grannar. Sen gick jag och Emma hem till mig och då målade hon mina naglar.
Imon blir det väl att slappa lite kanske ska hjälpa pappa att måla våran uppevåning
men sen tror jag inte att jag ska göra någon annat men kommer att blogga mer imorgon.
Ses/Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0