Tjenareee! ;*

Hejsan svejsan nu sitter jag i soffan med mamma och har precis gjort matteläxan!
känner mig nöjd att jag gjorde den jag hatar matte!

Idag har jag gått i skolan som dom flesta tonnåringar har gjort. Sen va jag i kyrkan och städade i leklandet med Rebecca och vi hade JÄTTE kul. Det första jag såg när jag kom in va ett bollhav hahaha det va tyvärr inte öppet så jag kunde inte va i det :( sen städade vi och det gick väldigt fort och när vi va klara så va vi i ett dansrum och spelade piano, dansade och sjöng vi hade jätte kul. Vi tog massa konstiga bilder också. Så det blev en heldag med Rebecca och det va jätte kul. Jag älskar dig Rebecca.

Imon ska jag gå i skolan sen ska jag nog gå hem och plugga lite.

Ha en trevlig kväll så bloggar jag mer imon Pussochkram;*
// Emmmma :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0