Tv:n! :*

Hejsann Hejsann! <3
Nu sitter man här med familjen och kollar på tv, har gjort matteläxan idag och det är inte kul
för jag hatar matte! <3
Så nu sitter man här vid datorn och Puffar alla typ, (Roligt) hahahah.......
Idag:
Idag har jag varit hos min mormor och vi har haft jätteroligt sen kom min mormors killes barnbarn
och vi spelade spel och jag typ bara skrattade hela tiden så jag fick så ont i magen.
Imon:
imon ska jag,mamma och min lillasyster Hanna till stan och sen ska vi träffa min mormor och
då ska vi fika tillsammans och bara mysa. Hoppas alla har haft en jättebra dag idag och att ni kommer
att få bra på hela Sportlovet men nu kankse jag inte kommer att blogga så mycket nu.
Godnatt och soc så gotti! :) // Amandaa
att hinna lite imorgon! :) <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0