Vänner är som converse, man vill ha dom äkta inte dom falska

Hejhej nu sitter jag vid min syster med var sin dator, udeag har jag inte gjort så mycket vi har haft en familje middag tillsammans. Jag och min familj spelade lite spel också och för en stund sen var jag på kören och sjön.
Idag blir det att gå och lägga sig tidigt har problem att somna på kvällarna uchh det är inte kul!
Men imon som  sakt börjar skola igen.
Nu ör det bara en vecka kvar sen är det SPORTLOV!!! yeea det låter skönt!
Jag känner att jag inte kommer orka dom sista dagarna innan sportlovet jag vet inte varför men måste man så måste man...
jahop nu ska jag fixa lite läxor osånt hejsevjs ;*
Har tycärr ingen bild på denna datorn! ;/
PUSSOCHKRAM ;* ////emmmmaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0