You´ve got that one thing ;*

Hejsan svejsan !
Nu sitter jag med Amanda och skypar! grymt kul !
sen lyssnar jag på ONE DIRECTION  don är grymma ! :)'
Idag kommer värken jag eller Amanda kunna blogga för hon ska måla (väggar) och jag ska på teater
och det tar det mesta av min och Amandas tid idag så det blir nog kanske ett inlägg ikväll igen ! ;) 

Som jag har sagt några tusen gånger.... skolan börjar imon ! är inte direkt taggad kan man väl inte säga :(
Jag orkar inte me alla läxor och prov så det får bli att njuta idag, sista dagen ! 
 
Imon: imon så blir dte att gå i skolan och sen gå hem och ta det lugnt eller kóm jag kanske hittar på något me någon kompis men ialla fal !

Jag kan säga att det inte kommer bli lika många inlägg nu i början av skol-vecka för man behöver vila ut säg !
 
Sen vill jag säga ett tack till alla som läser våran blogg TACK ! :)

Ha det bäst allihoppa ! <3

PUSSOCHKRAM ! ;*
///// emmmma ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0