Du är hos mig bara att jag inte kan se dig

Hejsan.
 
Sorry att jag inte har bloggat på länge , men har varit på scoutläger och har inte heller
hunnit att blogga. På scoutlägret var vi ungefär 4000 kanske mer vet inte 
exat men vi var iallafall många där. jag får nog blogga innan jag sticker på semester 
vi kanske åker på söndag om det blir fint väder annars vet jag inte riktigt. Sen har jag varit med
kompisar det mesta men sommarlovet är ju inte slut än, så man kan ju hitta på mycket innan 
skolan börjar igen. snart åker jag till Liseberg med mågra andra familjer också. 
 
IDAG: Har jag varit med Emma och sen åt vi massor av GODIS, hihihi. Sen spelade vi 
Krocket med hennes mamma och hennes syster. Sen har jag inte gjort så mycket mer. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0