AJ !

Hejsan svejsan !
Nu ligger jag i soffan och slöar ;)
Ni kanske undrar varför jag är hemma nu så är det så att jag krockade ihop med en kille
på idrotten idag så jag kunde knappt inte stödja knät, men nu käns det bättre :)
Idag så hann jag ju inte göra så mycket, och fortsättningen blir väl att slappa !

Imon ska jag till skolan ! och på eftermiddagen ska jag kanske va me Amanda :D
Och sen ska jag och becca ha en "fetishelg" för vi kunde inte ha den förra veckan !
Men nu ska jag viiiiila ! hejsvejs :)
PUSSOCHKRAM ! ;*

Ha det bääst ! ;*
//// emmmmma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0