Bara för att du har sätt mig betyder inte det att du känner mitt riktiga jag...

Hejsan svejsan :)
Nu sitter jag och min syster och kollar på familjen annorlunda och ska snart göra kvälls mat
jag har inte bloggat idag för att jag har inte mått så bra !
Jag har haft ont i huvudet och magen varit varm och lite sånt !
men nu mår jag lite bättre få se om jag kommer till skolan imon :/
Men det tror jag ! ;)

Idag så har jag inte gjort ett skeet det va meningen att jag skulle åkt till stan men det blev inte så :/
eftersom jag inte mådde så bra !

Men nu ska jag inte blogga mer ;/
Ha det gryyymt !
PUSSOCHKRAM ;*
// emmmma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0