Kom nyss hem! :)

hejsan svejsan! :)
Förlåt att jag inte ha bloggat så mycket men har haft mycket att göra den sista tiden.
Nu sitter jag och kollar på tv och sitter och äter glass (goot) :) idag har vi haft nationella prov i matte
och det var ganska lätt tycker jag. Sen ska man hänga med mamma in till hennes jobb.
idag. idag har man varit i skolan och tråkat för vi hade nationella prov och det tycker jag inte
är roligt.
imon. imon ska man till tandläkaren på morgonen och dra ut tand igen. då ska man få lustgas.
Men nu kan jag inte blogga mer ses hejdå! <3/ Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0