svar på tal..

Tyckte att jag skulle ta och svara på frågorna nu :)

1.En tjej

Fin blogg :)

Favorit affär ?(kläder)
Har ni pojkvän?vem? om inte har ni haft? vem? när?

Svar: tack så mycket :)
hmm jag har många men det får bli gina och hm
Jag har inte pojkvän. men jag har haft när jag va typ 9- 12 typ, en som hette niklas.
tack för din komentar :)



2. Helena
Fin blogg!
vad är eran favorit outfit? :)
Favorit program?
Favorit film?
Favorit godis?
Favorit årstid?  


svar : tack detsamma :)
Det är nog sommmaren när man går i kortbyxor och en pösig tröja :9
Det va andra avenyn men nu vet jag inte.
The uggly true hur det nu stavas..
choklad
sommar och höst, fyller år på hösten
Tack för din komentar http://www.helenaochevelina.devote.se/ 


3.  Kajsalis

Kan ni lägga upp dagens outfit ibland lite då och då? :)

svar : japp det kan vi nog göra :) tack för din komentar :) 


4. Malin

är ni tsm med någon?
Isf vem och ålder :)

svar: nepp det är jag inte. :) tack för din komentar

5. Victoria

Vad fick er att skaffa blogg?

Hur länge kommer ni fortsätta blogga?

Hur ska en favoritblogg vara?

KRAM ! <33333

svar: Det är så roligt. :D
så länge som möjligt
En som bloggar mycket, laddar upp mycket bilder !
tack fäör din komentar KRAM <333333   http://victoriaaahhh.blogg.se/ 

6. mathilda

bästa kompis?
emma, vad använder du för kamera när du fotar? :)

lämna gärna en kommentar på min blogg! :) 


Svar: många men Amanda :)
Sony dslr a 450 ;)

Japp dét kan jag göram, tack för din komentar http://ccutesmile.blogg.se/  


7. Johanna

Favoritglass? (a)
vilka affärer handlar du/ni mest i?
Om du va kille för en dag vad hade du gjort då?
Vad har du för mobil?
Kram♥

svar:   Ojj jag vet inte kanske calippo eller twister.
gina och hm :)
Ojj jag vet inte ;S
Xperia x8 ;/ 
Kram <3 tack för din komentar http://jojomartinsson.devote.se/ 


Tack för alla komentarer haa det bäst :)
PUSSOCHKRAM ;*

/// emmmmma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0