underbara föräldrar <3

hejsan :)
Nu har jag kommit hem från teater premiären och det gick skeet bra !:D
Och jag ska inte skriva så mycket men det blir bilder !
Nar teatern var över så kommer föreldrarna upp med blommor då kommer mina föreldrar upp
men en blombukett till mig
Sen när jag kommer hem har dom börjat fixa vofflor och då får jag en rosbukett ! ;)

Älskar dom ! ♥


Här är vofflorna :



Här är bilder på buketterna:

 
ojj suddig bild menmen !

Sist men inte minst en bild från teatern :)


Ha det gööötttt :)
PUSSOCHKRAM;* /////// emmmmma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0