Fattar inte detta?





Halloy!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket men har pluggat och städat lite i huset och sånt
så det var därför som jag inte har kunnat blogga. Men jag kan inte fatta det, det är ju typ
bara en vecka kvar tills jag åker utomlands, knappt inte äns en vecka tror jag inte. Idag har jag
varit med Emma och vi har varit istan en liten stund sen tyckte vi det var lite tråkigt så vi åkte hem
istället. idag så var jag och Emma på sweet i kyrkan och har spelat massor av roliga spel, eller det var
inte så många spel men några var det iallafall. Imon ska jag nog städa och sen ska jag på en kör
och så ska jag nog baka lite imon också. Men kan inte blogga mer idag hoppas ni har haft en bra
Lördag! :)
Hejdå!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0