Haft en bra dag på Marknaden






Hejsan! :)


Sorry att jag inte har bloggat så mycket men har inte hunnit och har inte orkat blogga
så mycket heller. Nyss kom jag hem från Emma och har varit med henne en liten stund.
Men jag har inte varit med henne hela dagen, jag har varit nere i Skillingaryd hos min mormor
för det var någon Marknad där nere, som vi skulle gå på. Sen var vi och fikade på Teds eller vad det
hette, det var iallafall ett fika ställe. Sen på dagen efter vi hade varit på marknden men min mormors
man och hans barnbarn, så var vi med dom hemma hos min mormor och min lossasmorfar.
Men jag köpte inget på Marknaden förutom Godis såklart. Men hoppas att ni har haft en bra Lördag
för det har jag haft iallafall. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0