Vänner..




Hallou! 


Då har man kollat på Berg flyttar in eller vad det hette. Idag har man varit iskolan och vi
har haft idrott. Och sen efter skolan har jag varit med Linnea i min klass.
Imon är vi leediga från skolan och på fredag med, sen på söndag åker jag.
Så jag kommer inte att kunna blogga på en vecka eller något sånt. Imon ska man nog inte göra
så mycket kanske plocka fram lite tills man ska åka. Annars ska man inte göra så mycket imon typ
bara slappa tror jag. Men kan inte blogga mer nu ses!
HEJDÅ!!


Kommentarer
Alina

Heej!



Hihi, bara den tjejen på den sista bilden <3333333333

2012-05-20 @ 12:23:30
URL: http://aliinaae.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0