It`s the little things that makes life big .




HALLOU! 

Just nu sitter jag och pappa och kollar på tv, Hanna är på kalas och mamma jobbar så det blir
bara jag och pappa hemma. Vi sitter och kollar på något som heter Doobidoo. 
Innan i kväll var jag och Emma uppe och badade vi hade as kul . Bara att det var några skit ungar som
skvätte på oss. Imon blir det att åka till Norge på ett Dop och sen åka hem på söndag igen inte kul alls 
att åka så länge två gånger irad och sitta i en bil. Så kanske inte hinner blogga så mycket när jag är 
där nere. 

Men ha det så bra! 
PUSS&KRAM // Amandaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0