Alla längtar efter att bli älskade,och det finaste vi kan göra är att visa andra att de är älskade och kan älska.




Hejsann! :D


Har precis ätit lite gott hur Emma, maten var hur god som helst. Snart blir de att gå hem 
och hämta min packning ska sova över hemma hos henne, vi kommer ha hur kul som helst. Idag
har jag och Emma varit med den andra Emma, vi gick till centrumkoisken och köpte godis! Sen skulle vi 
skriva en egen låt, det gick la så där bra men vi fick ihop en lite bit på låten! Imon ska jag nog hänga med 
Emma till gudtjänst ( hon ville att jag skulle göra det). Sen efter det blir det nog att komma hem och göra 
alla sina läxor det suger, men det måste ju göras iallafall! 
// Amandaa

Ha en bra kväll ! :) 
Puss&Kram !  


                                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmandas

Hejsan! vi är två glada och spralliga tjejor som älskar att lyssna på musik och vara me kompisar! :)

RSS 2.0